Oj!

Blogg torka blev det visst ja!
Har haft fullt upp, sjukdomar, operationer, visningar, mäklare, jobb, träning, osv....
Lite tungt men det går.

Idag har jag provat på spinning!
And I liked it! :) Det blir fler gånger!

Vc med Loke idag i nästan 2 timmar. Shiiiit vad folk! "ALLA" är sjuka verkar det som. Jag misstänkte öroninflammation på L, men det var det inte! Och inte lunginflammation som dom kollade (igen) Skönt det! Jag har typ blivit van att Loke rosslar hit och dit. Så jag reagerade faktiskt inte på att han varit sämre sen i lördags med andningen. :( Slem slem!! Feber!! Inte velat äta mat på flera dagar, bara lite välling om dagarna :/
Så L fick inhalera på vc och det blev faktiskt lite bättre efter det. Så nu provar vi ventoline istället för molli.
Och dom misstänkte rs men väntar på Provsvar. Inte för att det gör någon skillnad direkt om det är det han har.

Super trött nu blir det bingen!
Godnatt!



:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback