Trist

Det blir byte av "lokal" på dopet.. Lite tråkigt, prosten pihl som vi skulle ha är så fin.. Gammaldags och mysigt. Men men så är läget, anledningen till det är att vi blir för många för den lokalen. Tommy har ju bjudit hela Dalarna ;)

Idag har jag och L varit på bebis dejt hemma hos Matilda och lilla Mila. Och så Tina, Melissa, Åsa och Viva. Trevligt! Nästa vecka blir vi hemma hos mig är planen. Ska bara överleva den här helgen :D
På söndag fyller min mormor år! <3
Tips på vad jag kan köpa i present??? Så svårt att komma på..
Och när ska jag hinna köpa? Så mycket att fixa med till dopet. Är någon sugen på att baka nåt så hör gärna av er :D
Stress stress ;)
Igentligen borde jag köpa en present till min systers son som också fyller 1 år på söndag :)

Nu ikväll har jag rensat och städat i Lokes rum. Lagt undan ännu mer kläder som han har växt ur.. Inte mycket kläder kvar på hyllorna nu.
Loke har badat ikväll också:)
Nu ska jag sova är tanken, upp skapligt imorgon och baka bullar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback