Så ja

Från det ena till det andra..
En bra dag idag! Mari och Saga var på besök gör 3:e gången den här veckan faktiskt :)
Vi tog oss till barnbasaren på Träffen! Besviken är bara förnamnet... Bord uppställda huller om buller.. Och så gillar jag inte riktigt systemet. Och så var det i princip bara tjejkläder!!! Jag som hoppades på att hitta massor till Loke i strlk 68, han har i princip inget i det! Och han kan knappt ha 62 längre :O Jaja... Var på en basar på Arnö, det upplägget gillade jag mycket bättre. ALLA kläder som säljs är uppdelade i pojk/flick bord, och ett bord för varje storlek. Kläderna var märkta med pris och sifferkombination för den säljaren. Sen betalade man på väg ut, då skrev dom upp summorna på respektive säljare nummer. Mer jobb för dom som håller i det kanske ;) Jaja nog om det!!

Igår.. Blev det akuten för min del. Usch vad jobbigt det var.. Det blev värre igår på dagen, ögat, domnat runt ögat och i kinden osv. SKIT OBEHAGLIGT! Hur många prover som helst togs det igår, och massor utav frågor. ÄNTLIGEN var det en BRA läkare på akuten!!! Som verkligen lyssnade, frågade, PRATADE med en. Jag fick även göra en kontrast röntgen på hjärnan.. Och vänta på alla provsvar i 1 timme.. Man hinner tänka MYCKET, mycket mer än innan.
Nu är iaf allt farligt akut kollat! Så det känns underbart skönt.. Dom kollade blodpropp och 2 andra saker med hjärnan kommer inte ihåg namnen, TBE, som dom misstänkte. Men ICKE..Så det känns ju bra!
Men ingen diagnos fick jag, men en sjukt mkt mindre oro..! Remiss till en neurolog och ögonläkare.

Nog om det också.. Måste sova!
Sova mer, STRESSA mindre!!! läkaren sa att det skulle kunna vara stress, det kan utspela sig på kroppen på många konstiga olika sätt.. :O

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tips, är loppis i svalsta på lördag 11-13, likadant som det på arnö!!

2012-09-03 @ 13:05:16
Postat av: EnGammalVän

Panikångestattack? Kan ju yttra sig olika. Stress ger oftast klump i halsen och känsla av att inte kunna andas i första läget. Själv får jag kalla domningar i ansiktet och andnöd på nätterna av stress.

2012-09-04 @ 04:10:40
Postat av: EnGammalVän

Panikångestattack? Kan ju yttra sig olika. Stress ger oftast klump i halsen och känsla av att inte kunna andas i första läget. Själv får jag kalla domningar i ansiktet och andnöd på nätterna av stress.

2012-09-04 @ 06:04:19
Postat av: Lindalou

Nej det är ingen panikångest attack. Det led jag av för flera år sen,så det vet jag mycket väl hur det utspelar sig. Mitt är nåt neurologist och så har jag ett synbortfall ......! Och om du är en gammal vän så kan du väl ta och säga vem du är.

2012-09-04 @ 07:39:18
Postat av: Minoo

Saaamaaaanthaaaa :)

2012-09-05 @ 20:59:48
URL: http://minoosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback