Mys

T har imorse åkt iväg på fiskehelg med min låtsas morfar, hans son och svärson osv.. Och eftersom jag är handikappad med att inte lyfta så kom mormor hit och hjälper mig!
Gått på stan, fikat, shoppat lite, ätit god mat och tittat på tv. Vi tittade på Pluras Kök, som jag gillar att se på!
Men ICKE idag, hon som var gäst vad hette hon?? Jaja hur som henne tål jag inte!! Usch, jobbig människa. Men men inte hela världen, tråkigt avsnitt iaf.
Haft en bra dag!
Idag fick Loke en ny jacka också, snygg blå färg och billig!
Hoppas hoppas Loke sover bra inatt, så jag slipper gå och väcka mormor för bärhjälp :D
Sista 3 nätterna har han kommit tillbaka till att somna mellan 20-21 sover till 06, får mat och somnar om till kl 09. :)
Jag klagar inte ;)
Nej nu ska jag ta och somna med ett leende på läpparna.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback