Irriterad!

En sak som gör mig lite lätt irriterad är påståenden om något man tydligen har gjort. Det påstås att jag har skrivit ett brev/mail till en viss persons fru???!! Ge mig en enda anledning till varför det är jag som skulle ha gjort det?? Jag HATAR otrohet, hur många normalt funtade människor gör inte det????
Jag är boven i dramat för att jag inte gillar otrohet? Boven är väl den som gift sig inför gud och lovat evig kärlek till sin käresta, kan jag tycka? dramat som alla har pratat om i evighet? Alla vet men ingen vågade säga vad dom tyckte?
Hade jag känt frun så hade det garanterat varit jag som Berättade nåt. Men så är inte fallet jag bryr mig inte ett endaste dugg på det sättet,aldrig gjort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback