Föräldragrupp

Idag var första föräldragruppen ute på Arnö familjecentral:)
Stor grupp, 11 st bebisar med mammor och några pappor också. Kul!
Pratade om allt möjligt, och så babymassage sen avslut med fika.. Första 3 ggr blir det babymassage, mys! Loke skrattade och sparkade för fullt när jag masserade, idag var det benen ha ha:) Men han verkade gilla det.
Verkar vara en ok grupp, 3 st från mödravårds gruppen jag gick i under graviditeten så några kände man igen iaf:)
Loke och jag är ensamma ikväll då Tommy jobbar för bygglov den här veckan så det blir antagligen sent...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag såg att Bygglov är här i stan.. såg dom på väg till jobbet i morse.. :)
Såg trångt ut på gatan! ;) Kram

2012-09-04 @ 18:15:09
URL: http://pearlisen.devote.se
Postat av: Lou

Ja det verkar vara full rulle där borta :)

2012-09-05 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback