Söndags

I söndags kom min lillasyster Tove hem och hälsade på över natten! Mysigt :) Mamma skjutsade hit henne så hon var kvar ett tag också. Jag, Tove och L tog en sväng på stan på dagen. Lagade god mat, spelade spel m.m Vill spendera mer tid med min lillasyster!

Idag på fm har min storasyster Nina och lilla David varit här på besök. Är så GLAD att vi har fått kontakt! Jag och Nina har samma pappa. Ingen utav oss har kontakt med honom idag, eller jag har aldrig någonsin haft det i princip. Hur som så var det en mysig fm!

Efter det åkte jag och L hem till Tina på bebisdejt med det vanliga gänget :D
Åsa och Matilda, gamla Maxare allihop :)
En bra dag!!

<3


En bild på dom små liven :)
Loke och tjejerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback