Låst.

Låste bloggen för någon dag sen... Blev lite sur pga "klagomål", Osv. Nu är det så att jag bloggar för min egen skull. Och jag skriver därför mest vad jag hittat på på dagarna, för mitt DÅLIGA minnes skull :) Så bara för att jag inte skriver så mycket om känslor, åsikter eller om tex min sambo. Så betyder inte det att jag inte älskar honom :) Och jag skriver slarvigt, inte korrekt gramatiskt,osammanhängande, och lite i gåtor osv. Sådärja! :)
Har fortsatt att skriva ett par inlägg även fast jag inte låst upp bloggen. Det kan jag inte göra från mobil appen, och har inte orkat sätta mig vid datorn och ordna det...

Idag har vi varit på öppna förskolan i Brandkärr. Oj oj oj vad folk! Inte som när jag varit på öf på Arnö. Vi var där med Tina och Åsa, och de små töserna såklart :) Det var Babysång med gitarr, Loke gillar det verkligen. Skrattar och tittar runt på alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback