Huvudvärk

Hade lite huvudvärk imorse, och har lite nu igen.. Drygt! Jag dricker för lite vatten jag vet... Eller så är det pga min sömnbrist kanske Mari? ;)

Slappat hemma idag, inte gjort något alls typ. Och inte blev jag rastlös eller stressad, jag lär mig :)
Jag och L hade besök på em utav Mathilda och Melwin. Äntligen fick man träffa sötisen när han var vaken :)
Loke var glad , log i princip hela tiden :)
Tommy lagade middagen idag, det blev potatis, köttbullar och gräddsås. Han kan han :) Loke somnade runt kl 8 idag.

Ska försöka somna skapligt och inte runt 24,som det oftast blir.
Lokes natt hosta gör att man sover sådär lagom bra. Men jag tror den är bättre, hoppas :)
Imorgon har vi inte heller några planer, har tänkt ta mig ut på en långpromenad det är på tiden och det är skönt. Om det inte regnar..
Blev så att jag ställde vagnen i cykel/vagn rummet i trappen idag orkade inte gå ändå bort till bilen som inte stod utanför huset som den brukar. Så hoppas vagnen är orörd.

En bra mys dag!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback