Så ja.

Då har en ventilation/skorstens firma varit här, en bekant hade sett min fb status igår om detta och han erbjöd sig att komma och kolla! Underbart.
Dom mätte luft och så överallt hit och dit. Kort sagt : obalans i ventilationssystemet, omöjligt bara i min lägenhet utan hela kåken. Torr luft!!! Han sa att detta måste åtgärdas, och att det inte är bra att bo såhär speciellt inte för en liten. Han kände igen Lokes rossel, då hans barn lät sådär när dom bodde med dålig ventilation.
Allt detta kanske förklarar Lokes rossliga och hosta. Och mitt tryck/värk i huvudet. Varit och knackat på ordförande som bor i huset bredvid. Ska bli spännande och se hur han bemöter detta. Och skönt att jag fått rätt i detta, Tommy har inte tyckt att det är så stor grej. Men han är typ döv också så han störs inte så mycket av suset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback