Ullared

I måndags blev det en roadtrip till Ullared:) jag, Becka, Camilla och hennes kille Ludde.
Lyckad dag trots lite felkörningar, skogsvägar och svaga höger svängar :D
Köpte en typ babysitter kallad tiny love:) den spelar musik, vibrerar och har 2 olika sittlägen och sådär. Den var 400kr billigare där än i butik/internet så bar tvungen att köpa den ;)
Sen blev det en hel del kläder till mig själv, dom hade en liten avd med mammankläder, köpte bl.a. En skön grå mys dress.. Lite kläder till L ville igentligen köpa meeeer men lyckades hejda mig :P han har hur mkt kläder som helst :) köpte sällskapsspel, TP. M.m lyckad dag, kul att komma iväg lite.. Och ryggen höll nästan hela vägen.. Smärtan kom i kön på väg ut, och tog medicin mot sammandragningar vid rätt tillfälle så det blev bra :)
Blidde att jag körde hela vägen dit och hem, sjuuuuukt trött när jag kom hem kan jag ju säga..
Nu ska jag titta vidare på AIK matchen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Minoo

Åååååh babysittern var ju aaaasfin :D

2012-03-15 @ 19:21:01
URL: http://minoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback