Tjockis!

Heeeeey:) tjockisen här!!
Bm besöket gick bra, pratade om förlossning, alltså om olika smärtstillande, önskemål osv..
L ligger med huvudet neråt men inte fixerad.. Han ligger tydligen "långt in" med huvudet, och det kändes när bm tryckte och hade sig för att "rucka" på huvet.. :/
Blev inget Gnesta idag, skulle ha träffat Mari och lilla saga men hon var hängig.. Blidde en fika på stan med Tina istället :) sen har jag bara varit här hemma, vikt och grejat med bebiskläderna jag tvättat igår (duktig) inte super lätt att ta sig ner för 3 trappor, till grannhuset och ner i källaren till tvättstugan i detta tillstånd :P
Men men det gick:)
Har haft en väldigt skön och slapp vecka, behövligt! Skönt! Att bara vara och pyssla hemma, hinna ikapp sig själv..
Ikväll har jag och T kollat AIK matchen, spelat kort och ätit godis (i vanlig ordning)

Imorgon ska jag ta tag i att packa BB väskan :)

Fixat med L's spjälsäng och vagga idag också ju :) (ja jag äger inget strykjärn,det slängde Tommy visst!!?)

Gooooodnattty


Kommentarer
Postat av: Minoo

Vad myyyyyysigt!!! Jag vill gosa med liten L <3

2012-03-31 @ 00:50:20
URL: http://minoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback