Sol!

Tisdag idag, solen skiner! Kom nyss hem från ett besök hos barnmorskan. Det gick bra, magen låg lite under i min kurva men inget att oroa sig för sa hon. Så tryckte och kände hos på magen för att känna hur han ligger men det gick inte så bra :P nästa gång blir det kanske ett ul för att se om lilla L ligger åt rätt håll :)

Helgen har i stort sett spenderats i Gnesta och hemma. I lördags åkte jag hem till Mari , jeppe och lilla bebis saga på besök. Sen gick vi på barnbasar, hittade en "sängmobil" en sån som spelar olika melodier lyser osv :)
På söndagen var vi och tittade på knatte hockey i Gnesta :) kul att se när små spelar, min "morfar" barnbarn gustaf spelade. Sedan gick jag och T på loppis på elektron, bara skit grejer haha :) sedan åt vi lunch hos mormor och Christer, Tove var med också :)

Igår pysslades det bara hemma med kläder å så.. Sen blidde det otippat Sthlm med Becka... Till kliniken proforma, kontroll och så för hennes del men det blir bra det där! Bara du vilar och låter det läka <3

Och idag??? Oplanerat än så länge, kanske blir soffa och film hela dagen? :P
Skulle behöva ner på stan och köpa byxor kommer inte i några alls!!
Hittade på en våg.... 15 kg upp än sålänge !?!
Och vet ni?? åt inget godis på hela dagen igår!!! Hahahaaaa typ 3:e dan det hänt sen augusti :P

Nu blir det en kaffelatte caramell !

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Minoo

Määäähh!! Du glömde ju berätta att du va med mig o Kevin hela lördagseftermiddan :(

2012-03-06 @ 23:37:19
URL: http://minoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback