Glass

Ätit glass, mår nu illa haha...

Som sagt bm besök idag, min bm var sjuk så fick träffa en annan (som kändes mkt bättre).
Magen hade växt, tillbaka på kurvan igen :) hjärtat slog bra, mitt blodtryck är lite högt men ingen fara tyckte hon.
Bebis är dock inte fixerad ännu, han har huvudet neråt nu iaf alltid något ;)

Åkte till busiz en snabbis och träffade Jessica och Co. En stund. Sedan blidde det lunch date på stan med Tina :) vi träffade på Minoo på stan, så det blev att jag spenderade några timmar på eftermiddagen hemma hos henne!

Nu ligger jag bara här på soffan och tittar på tv, Tommy är iväg och spelar innebandy..
Imorgon far vi till Dalarna över helgen!

En bild på Kevin kommer hääääär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback