Igen

Jahapp penecillin kur för mig igen då! Är inte bara stammis på sjukhuset även på Apoteket också! Nu får det vara bra snart med mig....

BVC idag, Loke hade gått upp till 3700g förra veckan vägde han 3460 så det går framåt <3
Sedan tog jag och loke en promenad i solen för att hämta ut mon medicin på sjukhuset. Så skönt ute!
Där träffade jag på Linda, kul att se henne igen. Men så tråkigt...hennes sambo har varit med om en bilolycka idag, ingen rolig sådan. En bil har bara kört rakt ut på huvudled och struntat i stopp plikten, och där kom hennes Björn körandes i 80km/h... Hela benet är krossat, alla revben är av och punkterad lunga? :(
tänker på dig/er!! Usch!
På en hundradels sekund kan livet total förändras..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback