Uppdatering!

Förra lördagen! Vi 3 (T & L) var nere i hamnen på Iron horse, motorcykel utställning.. Inte sådär super kul att titta på men skönt att gå runt i solen och kika på folk :D Sedan hem och göra mig oordning för att ta mig ner till vallarna för att fira Minoo som har fyllt år :) jag, Jill, Carro, Angelica, ubbe och Minoo såklart satt där i solen och drack lite vin, åt jordgubbar och pratade :) Runt 7 tiden gick vi till hamnmagasinet och åt middag, super gott var det! Sedan satt vi utomhus på en filt, pratade och drack lite mer vin (dom andra drack liiiiiiite mer än mig) Sedan var planen att jag skulle hem, men då hade Tommy somnat (han skulle hämtat mig) så blev att jag följde med in på Lotsen ett tag.. Inte super kul! Kanske för att jag var nykter. Annars var dagen/kvällen bra :) I måndags var jag på stan med Jessica och lilla Colin. Länge sedan vi sågs!Vi tog en lunch på Birgerd och gick lite i affärer, mötte sedan upp Becka och tog en fika :) På tisdagen var det Bvc dags för L. Han vägde 4550, 57 lång <3 Det tar sig, lång kommer han nog bli :D Min älskling! Onsdagen, bra dag! Umgicks med Tina och lilla Melissa hela dagen. Vi började på vallarna med lite picknick.. Sen blev det sånt oväsen där för dom höll på och klippa massa högt gräs typ, suck! Så vi gick vidare till Tova stugan och tog en kaffe:) sedan gick vi ner till hamnen, Tinas kille har restaurang där (seaside) så vi satt där på uteserveringen och solade (iaf jag ) SOOOOL hela dagen, lycklig Lou! Och den tog dessutom :D Runt 18 kom Tommy ner och vi gick och tittade på alla veteran bilarna som är i hamnen på onsdagar, och denna gång även amerikanare :) Bra vecka!!! Orolig inför nästa när jag är själv med Loke helt, ingen avlastning alls.. Är han snäll som han brukar så ska det väl gå..<3 Lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback