Tråkigt

Dubbelbokad imorgon , skulle ha åkt till Skottvångsgruva med syster Tove, hennes pappa Björne m.m och sen tänkte jag och Loke sova över hos mamma och Tove! Men det får bli en annan gång.. Imorgon ska jag och L träffa My istället på dagen :) Sen blir det till Trosa på eftermiddagen efter att T jobbat klart! Idag har vi varit i Vivesta badet ett tag med Tina och Melissa.. Efter det åkte jag till Jill och Tim som var där i närheten i Tims föräldrars stuga.. Fikade och pratade skit :) och fasen så mycket mygg det var på vägen från bilen till huset :( Hade en äcklig jävla Fästing på mig dessutom när jag kom hem!! PANIK! Den hann aldrig sätta sig fast tur nog! Ingen på Loke heller <3 I helgen hade man lite planer men tydligen så ska vi ha besök i helgen igen... Så det blir andra planer.. Är lite sugen på Malmamarken :) Väntar på att T ska komma hem med pizza, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback