Shopping!

Det blidde Norrköping iaf, mådde bättre så vi åkte. Mådde bra ett tag nu är det sämre igen, suck..
Vi åkte först och främst för att T ville shoppa lite nya kläder, han hittade tyvärr ingenting i klädväg.
Men jag gjorde :) Mer exakt 5st tröjor, 2 linnen, 3 par hotpants, 1 par örhängen och 1 ring! Allt detta för 850 kr!
Handlade 2 tröjor på Bikbok, och på väg ut ur stan fick jag för mig att vi skulle gå in på Lager 157! Tog inte ens med mig plånboken för jag brukar aldrig hitta någonting på sådana ställen. Men denna gång gjorde jag det :)
Tröjor, som sagt! Såna där pösiga tröjor som jag älskar! Lovely! Och det bästa, 80kr styck! :)
Och en mössa till Loke köpte jag också, perfekt till han i höst! En svart ifrån Lundmyr, fiiiiin :)
Lite bilder...
 
 
Tommy köpte bla 2 st matlådor :P
 
 
Bra dag!
Ligger i soffan nu inte så pigg... Ska ringa till läkaren imorgon bitti, så får vi se om dom kan kolla min hals så att det inte är halsfluss! Har haft det mkt förut och nu ungefär 1 gång om året... Kul och smitta L med det isåfall, eller att han ska bli sjuk överhuvudtaget.. Lille plutten.
Måste hur som ner till Vårdcentralen imorgon och ta mitt blodtryck, läkaren sa att jag ska gå dit då och då och kolla det.. Har jag kommit iväg dit? Nej.. HOPPAS att jag slipper medicinen i forts sen.
 
Nej nu ska jag ta en dusch! Sen så ska vi titta på film, igår såg vi på: Simon och ekarna. Jag tyckte att filmen var bra, sorglig! Sen så hyrde vi 2 st filmer till, Nobels testamente och Prime Time.
Dom är baserade på Liza Marklunds romaner, har läst alla 6 stycken och jag älskar dom! Så ska bli spännande och se om filmerna är lika bra :)
 
 
 
Hej då! Ha en trevlig kväller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback