Kärlek

Det finns inget i världen som slår min kärlek till Loke! Känslorna jag har till L är obeskrivlig, det är min största lycka i livet! Livet för mig började när L kom, att få barn det är LIVET :) Jag kan sitta och titta på Loke hur länge som helst! Så svårt att fatta att min kropp har gjort honom, han har bott i min mage!? Jag och Tommy har fått en så fin och snäll bebis! Ibland när jag sitter och tittar på Loke kommer det tårar, lyckotårar <3 Varit iväg på vinkväll med tjejerna ikväll, My, Becka, Jill, Jill E, Madde :) Ligger i sängen och saknar Loke :D Han ligger i sin säng brevid mig, vill pussa och krama på honom.. Men då kanske han vaknar, så jag låter bli :) Godnatt puuuuuuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback