oj

Nu blev det ett tag sen sist.
I torsdags fick vi tillgång till lägenheten, våran egna lägenhet :)
Så T och hans vänner Nisse, Nicklas och Jonas har har fullt upp hela helgen med att riva ut golv, lägga in nytt fint parkettgolv, rivit ut garderober,  spacklat osv.. Jag har också hjälpt till, lite iaf :P Med målningen iaf! Kommer bli fint när det är klart! Så T har man inte sett mkt av i helgen :P Min fredags kväll spenderades med min gravida vän Tina i soffan! det blidde pizza, godis och film! Tjej film, Monte Carlo :) Lördagen åkte jag till Gnesta en sväng, hämtade lite saker hos mormor och C som grabbarna behövde till renoveringen. Hann även med att hälsa på en annan gravid vän, Mari! :)
Vad har mer gjorts? Är så trött jämt nu... Men det hör väl till nu.
Idag har jag och T varit på IKEA :) Tvbänk, Skitfin bokhylla, skohylla,hatthylla å sisådär :)
Och nu precis har jag köpt en säng till bebisen på köpåsälj på fb. Så fin så! Mamma ska åka och köpa den åt mig imorgon, så slipper jag ta mig ut till Gnesta hållet.
Här är den:




150kr ska jag få för den, bra pris tycker jag! Sen så ska vi ha en vanlöig spjälsäng också såklart :)
Nu ska jag äta! Och bli ännu fetare.....

Imorgon blir det jobb! Haft 3 dagar ledigt nu, LYX!

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

den sängen var jätte söt ju ! :)

2012-01-11 @ 13:50:41
URL: http://juliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback