LESS

Alltså försäkringskassan.. vad har dom för problem? Ingenting kan dom göra rätt, eller RÄKNA rätt... Vad jag har fått utbetalat av dom för halvtidssjuksrivning för 2 månader, är vad jag borde få för 1 månad!
Så min lediga dag imorgon blir att ringa fk, vilket lär ta ett tag. En handlägggare ringde mig för någon månad sen och sa att hon var min "egna" handläggare och hon skule skicka ut papper med nummer och så, men har det kommit något såånt papper? NEeeejj!!! Imorgon ska det ringas till förlossningen, för på barnmorskekliniken får man ju ingen hjälp eller ens träffa en läkare, dom förlänger så glatt sjukskrivningar via telefon... suck!
Bläääk! Rolig dag imorgon va? :)
Jobbat 11-15 idag, gick bättre idag än igår :)
Nu ska det duschas sen lagas middag! Rotfrukter och potatis i ugn och kött tilll det ! Det blir gott det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback