Hemska helg..

Fy fasen vilken helg..Är nog kanske den Värsta jag varit med om hittills..
Fredag kväll.. hände massa onödigt tjafs :( Vilket resulterade i en ledsen Linda, och lilla bebben i magen känner ju det, att jag inte mår bra.. så full rulle med sparkar och sammandragningar hela natten så kunde inte somna :/ Lyckadades somna runt 05, sen upp till jobbet.. Men var helt slut i kroppen och huvudet så blidde inget jobb för mig.
Lyckades få lite sömn under dagen.. Tänkte att nu kan det bara bli bättre :)
MEN! Vaknar kl 01 lördag natt av världens jääää-la smärta i ryggen! Fick panik och livrädd var jag :( Aldrig upplevt en sådan smärta.. Tanken slog mig såklart är det förlossningen som startat?! Ringde förlossningen och dom sa åt mig att komma in direkt! Massa undersökningar kontroller osv.. Dom kollade först att lilla L mådde bra, och det gjorde han så smärtan hängde inte ihop med graviditen.. Blev inlagd över natten för mer underswökningar dagen efter. Kunde inte få så mkt för smärtan eftersom jag är gravid.. Efter 4 timmar fick dom iaf ge mig en spruta i ryggen mot smärtan! Då äntligen tog det!! Fy faaaaan gjorde så ont kunde inte ligga still, vände vred sprattlade och sånt :( Och så gravid mage på det :( Spydde också pga smärtan! :( Inte mkt sömn den natten heller alltså.. Dagen efter fick jag göra ultraljud på njurarna.. För det var njursten jag hade haft!
Och så ctg kurva för att kolla till lilla L <3
Såhär ser det ut då, hjärtat och rörelser mäts på den lille


Blev utskriven efter lunch igår. Nu mår jag/vi bra igen det är huvudsaken! Det där vill jag aldrig behöva genomgå igen.
En barnmorska berättade för mig att just njursten sägs vara samma om inte värre smärta som att föda barn..
Så är väl förberedd påt nu iaf :P
Såhär mådde man...
Snygging!


Jobbig och smärtsam helg hur som!

Nu ska jag mysa vidare i soffan.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

stackars dig! :( hoppas du är bättre nu :)

2012-02-13 @ 14:07:02
URL: http://choltichaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback