Stress

Imorgon blir det lite stressigt på fm.. Jag har läkartid kl 10.10 och kl 11 ska vi vara på Bvc. Jobbigt faktiskt att ha med L till läkaren, blir lite stressad av bara det.. Och ska ta blodtryck och greja, och då ska man inte vara stressad helst :P men men vad ska man göra..!
Loke har ätit dåligt senast dagarna... Brukar äta 180ml nu äter han typ 100ml per gång, och dessutom längre mellan gångerna. Men han är pigg och glad i övrigt så det är nog ingen fara så :) Bvc tyckte vi skulle komma och kolla vikten och så imorgon så att den är ok iaf..
Senare på dagen är planen bebis dejt :) Hoppas jag mår bättre har lite små ont runt ögat typ, gör ont när jag kollar åt sidorna och uppåner.. Bläk på den!
Nej nu tänker jag trycka i mig choklad, 3 veckor sen jag åt godis :D
Så det är dags!!
Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback