Vagn

Vagnen är hämtad i sthlm, äntligen :) tack Jill och Becka för sällskapet, bara några nära döden upplevelser på vägen :P
Vad har jag haft för mig mer?
Pendlat från att må bra till att må skit typ :/
Igår var jag och T i Gnesta, blev först fika med frida och söta Wilma hemma hos dom :) Sedan åt vi påsk middag hemma hos mormor och Christer! Trevligt :) men mådde dock inte så bra.. Yrsel, tryck neråt från magen och tryck i huvudet??! och super livlig bebis :/
Hyrde filmer när vi kom hem och åt godis, i vanlig ordning... Har aldrig ätit då mkt godis i mitt liv som nu... Alltså sen i augusti har jag ätit godis, läsk, snacks, kakor osv i princip varje dag!!!!!! Kan komma på 5-6 dagar då inget sånt skit åkt in i munnen... Hjäääääälp!!! Sockerberoende?!? Jaaaaa.... Det lär man ju ha fått ett! Och mina tänder hur mår dom? Och min kropp haha den ska vi inte tala om :P 21 kg upp!!!!!!???
Typ 8-10 kg får jag "skylla mig själv för" men jag bryr mig faktiskt inte :) värt det <3
Beeeeebis kom nu :D



Kommentarer
Postat av: Minoo

Åååååååh fina vagnen!!!!!! Nu vill jag mysa med Loke!! :D

2012-04-07 @ 12:37:54
URL: http://minoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback