Min dag

Igår var det min födelsedag :) hade en bra fin dag, lite små ont och matt bara..
Dagen började med frukost på sängen utav bästa Tommy!! <3
Mormor, Christer, mamma och Chico kom runt ett tiden på fika, smörgåstårta bl.a. bjöds det på. Fick superfina presenter, av T fick jag bl.a. Helkroppsmassage på Kumari spa :) av mamma och syster fick jag jättefina ljuslyktor och en hjärtformad skål.
Och av mormor och C fick jag..... En tvättmaskin!!! Guuuuuuld värt!!! :) blir att åka till Elgiganten och kika ut en.

Sedan åkte jag, T och Jill på Kevins 1års kalas:) mycket folk, varmt och började må dåligt.. Men kul att vara där! Bild på fina Musse tårtan kommer :)

Kvällen spenderas här hemma med bingo lotto uppesittarkväll! :P
Med Tommy, Jill e, Tim, Becka och Jill S! Med massa godis å grejer, dock vann ingen på bingon Buuuuuuu !!!! :)
Igår fick jag Mensvärk liknande smärta nere i ryggen å lite andra små krämpor så var inte på topp.. Men helt klart en bra dag :)
Tack alla ni som delade den med mig <3 och tack för alla Grattiiiiisssssar på fb, medd osv :)
Nu lite bilder!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback