Då var helgen slut

Vad fort det går! Helgen bara försvann..
Haft en glidar vecka, mestadels bara varit hemma! Vad fort man anpassar sig igentligen.. Men rastlösheten dyker upp då och då kan jag ju säga!
Går in i vecka 38 imorgon!
22 dagar, alltså 3 veckor och 1 dag till beräknad födsel!!?!
vart tog tiden vägen? Var ju nyss julafton? :O Har dock inte hängt upp mig på bf, 23:e april.. Vet att det inte är bra för mig mentalt att gå och hänga upp sig på ett datum! Tror inte på tidigare heller, tror ingenting :P är glad om L bestämmer sig för att komma i april iaf :)
På tisdag är planen att hämta barnvagnen från butiken i Sthlm !!!!!! :)
Äntligen!! Blir utan T för han är så seeeeeeg! Ska få med mig becka eller jill eller varför inte båda :P
Sen är det bara babyskyddet till bilen som ska hämtas i Gnesta sen är allt i sin ordning!

Imorgon blir det nog en tur till Gnesta, hoppas.. Vågar mig nog inte iväg så långt från sjukhuset länge till ändå ;)

Nu ska det sovas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback