Barnmorskan

Blev ett rätt långt besök hos barnmorskan idag.. Tur att Tommy var med <3 mitt symfus mått (mäter magen/kulan) var samma som för 2 veckor sen :/ alltså bebis har inte växt? Men bm sa att det kan bero på att lilla L har fixerat sig nu, alltså sjunkit ännu längre ner i bäckenet.. Men ska på tillväxt ultraljud början av nästa vecka.. L hade även höga hjärtslag när bm lyssnade på magen, så fick göra Ctg på magen.. En maskin som mäter hjärtslag och rörelser på bebisen, och då var hjärtslagen och sånt normala igen.. Grät det gjorde jag, man är/blir så sjukt orolig det går inte att förklara.. :( men bm är inte alls orolig, och jag ska inte heller vara det. Lättare sagt än gjort! Men men bakat här hemma nu på eftermiddagen för att skingra tankarna lite :)
Snart kommer T och hämtar upp mig så ska vi åka och handla. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback