Fiske!

I fredags kom Tommy hit, Wiiieeehooo....
Åkte till mormor en sväng då på kvällskvisten för världens bästa mormor fyllde år <3

blev inte så långvarigt, fortfarande lite sjuker och sjuuuukt trött! MEN så skönt att komma utanför lyan!
I lördags måddes det bättre... Och jag och Tommy tog oss ut till torpet, och till min båt och fiskade där i Båven :)
Så fint väder, solen sken! MYYYS!!! Bra för själen det där.
Och jag fick fisk, en gädda och en abborre!! Hihih :) Tommy fick ingen stackarn :P

Kvällen bestod av mat , tv och mys! Tidig kväll, låg i sängen 22.20 redan, hahaha när hände det senast!? HÄnder inte ens när jag ska öppna på jobbet dan efter.
Men så skönt :)
Jaha jaaa Tommy har åkt hem och Idol är slut, buhu!
Blir nog en film och popcorn nu för mig!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback