Weekend!

Tommy kom till mig i torsdags <3
För att T hade arbetsintervju på Bravida här i fredags! :)
Fredagen bestod av jobb, och efter det åkte vi till Björnlunda och hämtade min bil från verkstan.
Så skönt att den är fixad!
Kvällen bestod av god mat och mys till Idol!
På lördagen var vi iväg till Mio och EM och kikade på möbler, och det blidde en soffa och säng! Som jag redan lagt upp bilder på. Sen åkte vi till Oppeby, till våran lgh, till dom vi köpt utav och mätte lite här och var. Och pratade en massa, riktigt trevliga är dom. Och super söta små barn har dom också!
Vill Flytta NU!!
Efter det åkte vi till mormor och Christer och hämtade en bäddsoffa som vi fått utav dom.
Dom bjöd även på super god mat!
Deras hus har nu blivit sålt! Mycket blandade känslor :( Känner att jag vill vara där så mkt som möjligt nu innan flytten.. Ska hjälpa till att packa så fort tid finns.

Igår kom Mormor och C hit och hjälpte oss att bära in soffan då ingen annan i närheten kunde! (misstänker att alla var bakis :P )
Passade på att bjuda på lunch, Lax i ugn med citronsås över från Abba. Dom som går på reklamen nu, rikgtigt god! Pröva den! Finns i flera olika smaker. OCh så hade vi potatis till, Mums!

T åkte hem rätt tidigt igår :/ Och jag fick huvudvärk!!! ORKA!!!

Nej nu ska jag ta och titta på tv:n!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback