Torsdag kväller

och jag har fortfarande huvudvärk! 2 dygn nu...
Idag har jag iaf varit ledig, tog mig till Gnesta hem till mamma för att tvätta!
åkte till Björnlunda till någon meck, som kollade på min bil.. Han trodde attt han kunde fixa det, till ett rätt ok pris också.. Så på tisdag ska bilen dit ett par dagar. Hoppas på det bästa! Så det blir väl att GÅ till jobbet.... USCH!
Träffat Frida idag också, var i deras nya hus och kikade. Så fint!! Vi tog även en promenad ut till Frustuna kyrka, till Ehlines grav. 4 år har det gått, tiden den går fort....

Så mkt mer har det inte blivit gjort idag, tvättat hur mkt som helst! Och man har inte lust eller ork att göra så mkt när man har huvudvärk! Inte fasen hjälper alvedon heller..
Ska svepa typ 10 liter vatten och hoppas på att det är borta imorgon!

Nattinatt vännerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback