Onsdag igen!

Veckorna går skapligt fort! För fort dock, dom dagar jag kan träffa Tommy :/
Förra onsdagen var Becka, Camilla Och Jillan hos mig och åt massa glass, godis m.m :)
Torsdagen efter jobbet åkte jag hem till mamma och tove på sleep-over.
Där bjöds det på Tacos! MUMMA!!


Sen var det soffhäng hela kvällen med massa annat gott!

Helgen gick rätt fort, jobbat kväll alltså stängning hela helgen!
Dock dom sista schemalagda stängningarna nånsin, sååå skönt!
Fredagen innan jobbet så tog jag en fika med Sara (i Gnesta) utomhus i solen! Riktigt skönt och fint väder.
Smygtog en bild på henne :P Inte världens bästa bild dock! Men fin är hon :)



Lördagen innan jobbet spenderades på stan med bästa My!
Lite shopping, och fika med massa prat.
Lovely!
Helgen bjöd inte på så mkt mer än detta än massa jobb och soffhäng!



Måndags kvällen spenderades med Jessica med Ostbågar, ostpinnar, choklad och chokladbollar!
Och en bra film såg vi också: Something borrowed!


Min rygg är typ av, nånting iaf! Har så sjukt ont, fy fan. Kan knappt koncentrera mig så jobbigt är det, speciellt på jobbet... Men men ska ringa en sjukgymnast sa vårdcentralen, vrf skulle man få en läkartid liksom...


En till jäkligt bra och rolig sak har hänt!!
Wieeeeee :)
Vi vann budgivningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback