Kontrakt påskrivet!

Fullt upp igår. Först hade vi möte på nya banken, massa info och blanketter!
Sedan möte med mäklaren och säljarna av bostaden, ännu mera papper och påskrivningar!
Men nu så :) Ännu ett steg närmre.
Tog hela dagen det där, hade lite andra möten också :)
Jag och Tommy lunchade på stan, vi tänkte at vi provar Tapas (är det så det heter?) Det typ nya vid storatorget..
Inget jag rekommenderar, inte på lunchen iaf då det var "vanlig" mat..
Jag tog pannbiff.. Typ mer lök en pannbiffar, och rosa var dom inuti, hårda potatisar och ingen sås till bara nån sky som inte smaka nånting den heller... Bläk!

På kvällskvisten åkte vi hem till Minoo och Kevin en stund! Drack kaffe och åt tårta :)
Lite uppdateringar och lekte med K. Så söt!
Sen hem och lagade tacos och tittade på fotbollen!
Sa upp min lgh igår, tänkte hyra ut den i 2:a hand först men har ingen lust med att ha massa "gammalt" kvar.. Jag ska ju flytta och kommer absolut aldrig att bo i den här lägenheten efter det!
Men det kändes ändå lite när jag skrev på papperna, det är ju ändå många fina minnen med mina vänner här <3

Nu ska jag fixa mig sen iväg och jobba!


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback