Helgen

är över, redan!
I fredags efter jobbet åkte jag hem till Jessica,Andreas och Mike och blev bjuden på mat :)
Kyckling lasagne bjöds det på!
Åkte hem till 20 för då kom världens finaste, Tommy!! Blidde bara soffmys resten utav kvällen.

I lördags efter en lååååång sovmorgon, rensade vi ur mitt förråd uppe på vinden, ojoj vad grejer!
In med allt i T´s jobb bil och iväg mot Björshult (återvinningen) Som var STÄNGT! Skulle vara öppet enligt "hemsidan" men men.. Blev en sväng i några affärer vid Gumsbacken iställlet ;)
Efter det så lagade Tommy mat, och jag bakade bullar!

På kvällen åkte vi hem till Jessica och Andreas, spelade spel, åt chips m.m :)
Sen hem och tittade på film!

Söndag? Den bara försvann...? På kvällen var vi iaf i Gnesta hos mormor och christer. Där bjöds det på middag, rosepepparbiffar, potatis och sås! MUMS!
Tanken var att vi skulle åkt till Heron efteråt jag och T men jag mådde inte så bra så vi blev kvar hos dom och tittade på tv, sen hem och sov!
Har jobbat idag, en nästan smärtfri dag! Och då menar jag med tanke på min rygg...
Snart ska det lagas mat, laxpasta! med tomater, spenat, vitlök m.m

Nu vet ni!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback