Ja det är sant...

ja det är sant, jag är gravid! Och jag är världens lyckligaste!

I fredag skl 11 så var jag och T på ultraljud! :) Oj oj så nervös jag var! Har nog aldrig varit så nervös?
Kunde knappt andas för att jag var så nervig.. Dom där sekunderna, minuterna tills hon sa att det såg bra ut eller ja tills man märkte på henne att det var "lugnt" , huuuha...
Hon mätte lårben, huvud, osv.. Kollade på hjärtat..

Kommer nog aldrig glömma dom orden hon sa, det är ett vackert hjärta inte inte varje dag man ser ett sånt.
Så då vill man kolla lite extra.. :)
<3
Sån underbar känsla att se den lilla krabaten där på skärmen. Låg inte stilla en sekund :)
Att känna fosterrörelser är så magiskt på något sätt. Går inte att förklara den känslan <3


VI ska bli föräldrar! Världens bästa föräldrar dessutom! :)

Här är vårat hjärta!





Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback