Breaking Dawn

Filmen var helt ok :) Liiiite överdriven ibland tyckte jag men men!
Idag är jag ledig! Ska till tandläkaren vid halv 1 suuuuck! Varför ska det vara så dyrt? Skatten på bilen den här månaden också och annat oväntat. Och fel blev det på min lön! Tur att jag dubbelkollade för en gångs skull! Nästa lön blir fiiiiin :)
Ska fika på stan med Minoo och Kevin senare också! :)
Eftersom jag har inskaffat mig en kamera, så ska jag bli bättre på att ta bilder och lägga upp är tanken!?
Ja det visar sig...

Någon som är intresserad av Easytone skor? Strl 37?
Aldrig använt dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag skulle kanske vara intresserad av skorna:)

Hur mycket ska du ha för dem?



MVH

Frida Ullström

2011-11-17 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback