SUGEN

Är sugen på en ny mobil! Kanske tom en iphone??? Att jag ens funderar på´t är lite sjukt, hatar ju igentligen touch och Iphone :P Hmmm.. Finns ju typ inga mobiler utan touch nu mera.. Buhu!

Idag har jag äntligen ringt min gamla gymnasieskola, som bytt namn hit och dit men nu har jag fått tag på dom!
Så snart får jag hem mina slutbetyg, har inte ens sett dom slarvade självklart bort dom samma dag som studenten! :D

SKRÄLL :)
Så fort jag får hem dom blir det till studievägledaren (vart finns en sån??)
Så jag kan plugga upp betygen på distans!


Nu tog kaffet slut, så nu blir det vårdcentralen och lämna lite prover sen Thailandsresan, salmonella är tydligen inte ok att ha om man med mat, så måste kolla upp det! Men det är nog ingen risk!
Mår ju bra ! ?

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback