Mitt hjärta

Vågar känna igen
Och jag vågar bli kär.. :) Trodde jag aldrig!..
Fegt ja.. Måste våga chansa, allt känns så bra, så underbart!
Jobbigt med avstånd bara!


Hade en riktigt bra och mysig helg!
Känner mig så uppskattad, aldrig träffat någon som du!
Så glad att jag åkte på resan!...

Jobbat stängning idag med Johanna, gick riktigt bra! Lagom med gäster..
Biljäveln startade inte när jag skulle åka hem, jävla skit bil BUHU :(
Tack Camilla för skjutsen :)

Det ska ju vända nu jue!

Dags att försöka sova, ogillar att sova själver i min sjukt stora säng som mamma pracka på mig!
Saknar MIN!

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt och röjja i lägenheten, massa saker/prylar osv jag bara vill ha ut ur mitt liv! Rensa ut lite skit från livet kan man ju säga kankse :P

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur långt avstånd? distansförhållanden kan funka prima ;-) kör på bara!

2011-04-02 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback