goookväll eller gonatt kanske

Vaknade som ett åskmoln!
Men framåt dagen var jag glad igen :)

Underbara mormor och christer kom och fixade med min bil, nytt batteri blidde det 1700 spänn dyrt tycker jag!
Men men nu rullar faaan skapet :P
Tack underbara dom för hjälpen!

Här är min mormor, inte den bästa bilden kanske men hon är bäst! <3



Stängningen idag gick fin fint, Julia är duktig! Hr nog aldrig stängt med henne förut!

Imorgon bitti kl 9 blir det möte hos Anna!
Efter det runt 10 blir det lite simning och sola med Camilla!
Kaffe och lunch här hemma sen med Jill, och så ska hon hjälpa mig med en grej ;)

Jobba 16-21 men ska börja 14 och hjälpa Linnea med pluggandet och se om hon är redo att skriva traniee provet imorgon också :)
Blir mkt timmar på jobbet denna vecka men det behövs.. Borta från jobbet i 2 veckor pga thailand, sedan sjuk 4 dagar och nu är det inte många dgar kvar på den här månaden.. Ruuulig lön det ommer bli dååå


En Fin? njaaa bild på mig i max utstyrsel, man är så het på jobbet :D

Efter jobbet ska jag träffa Kocken som är hemma i stan ett par dagar, ska bli kul ett antal månader sen sist!

Nu vet ni vad jag pysslar med imorgon :P

Puss å Gonatt

Kommentarer
Postat av: hämilig

snygg bryyyyd!! Ja gillar tha haaaattt

2011-04-06 @ 11:35:03
Postat av: kissen

jaaamen viiiist sörröööööööö

2011-04-07 @ 01:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback