OSTBÅGAR

Äter Ostbågar, var typ 3 veckor sen sist! Föööör länge sen!!
Finns det nåt bättre eller? Möjligtvis popcorn :P


Jahapp har befunnit mig i Norrpan i lite mer än 2 veckor.. Känns som en evighet men ändå inte.
Skitkul, men ändå inte. Hemlängtan ,men ändå inte... Gaaahhhsch!
Beror nog lite på att jag varit sjuk sedan jag kom hit! Helt j..la otroligt jag som aldrig är sjuk!!!?
Förkyld, ont över allt, men det värsta var att jag knappt hade någon röst alls! Skit FRUSTRERANDE när man jobbar och utbildar folk!.. blev halvt frisk över jul, men joo dååå blir jag magsjuk, och spyyyyyr! Jippie allt på en gång, när man ändå håller på.
Men nu vill jag bara bli heeelt frisk oooorkar inte vara så här hängig!!!! Det är inte riktigt jaaaaaag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback