Torsdag..

Hade möte med distrikts chefen idag på jobbet, det gick fin fint...!
Jobbade ett par timmar efter det, sen ner på stan och mötte upp  Jill E och Lisa som var på Kumlins!
En liten fika där och en sväng på stan. Köpte första bebis kläderna idag :P






Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.. Lagat chili con carne :)

Saknar Tommy, det är tungt, det är inte lätt, det känns ofta ensamt... Vill dela allt jag känner och upplever med honom "på riktigt" här och nu
Låg i soffan idag, och kände hur den lille rörde sig där inne, sån underbar känsla. Tryckte lite på magen, och fick direkt en knuff tillbaka, så jag tryckte lite igen och en knuff igen <3
Sjuk känsla! Underbar känsla! Blev helt tårögd. Och jag behövde det verkligen just då också, som att du kände det..


Igår var jag ledig, åkte till badhuset med Jill S och BeckaBus :) Simmade och bubblade, mysigt!
Beckas smyyygbild på min lilla mage :P


Efteråt blev det fika på stan med Minoo,lilla Kevin, och Båda mina Jill :)


Jessica m. familj kom förbi Max härom dagen med sin lilla bebis, Colin!
Så fin och söt!
Bra gjort vännen ;)
<3




Nu ska det sovas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback