Tillbaka..

sådär ja.. Har inte mått så bra, men nu så :) Min rygg typ dog i förra veckan.. Gav mig ut på stan själv för att handla julkappar.. Skitont i ryggen helt plötsligt, och ryggen typ låste sig.. Kunde gå ett par steg sen var jag tvungen att stanna.. Lagoom roligt :/ Men nu så är det "bra" igen :) Julen har varit fin! Många fina julklappar fick jag :P
En espresso maskin bla, en rööööööd, hihi !! av Tommy <3 Massa massa mer, är mkt nöjd :)
Orkar inte skriva så mkt. Bjuder på lite bilder istället



Noppa ögonbrynen på Tommy var kul :P


Chico och söta Penny fann varann :)



Maaaagen :P

Julaftonmorgonen spenderades hemma hos T´s föräldrar, med tomtegröt. Fick många fina julklappar utav dom, tack så mkt! Även lilla L har fått :P
Runt 12 åkte vi neråt igen, mot julafton hemma hos mamma i Gnesta. Och med mormor och christer såklart!
Juldan spenderades hemma hos mormor och C, fullt hus :) Mamma, Tommy, syster, morbror, kusin osv.., Mysigt!
Sedan åkte vi hem och myste med pizza och film!
Sådärja det var lite smått om det.
Nu ska det sovas jag ska vara på jobbet kl 7 imorn bitti, rengörning av glassmaskinen... Jippie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback