Sjukan

Ringde till barnmorskan imorse, men dom hade inga läkartider så fick ringa till förlossningen.. Äntligen trevlig personal :) Tycker inte dom på bm mottagningen är så trevliga i telefon.. Hur som så fick jag en läkartid på förlossningen, så nu har man sett den också :P Gjordes massa prover, ultraljud på båda sätten, kollade mängd fostervatten, mätte livmodertappen osv ! Allt såg bra ut, bebisen och magen :) Men att ha sammandragningar som jag har redan nu är inte så bra, får dom bara när jag jobbbar efter ca 5 timmar också. Så läkaren ville sjukskriva mig på 50% i 2 veckor och se om det blir bättre. Fick även tabletter som ska lugna livmodern om jag skulle få sammandragningar nu iaf.
Så skönt! Hon visade även hur lilla bebis låg i magen. Sån underbar känsla att se den lilla ligga där inne och sparka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback