Helgen är redan över.

Så var helgen slut, går alltid så fort när jag är med T. Skrev sist att jag hade ont i ljumsken där omkring, i fredags var det värre bak i ryggen.. Fy fan! Vill verkligen inte få foglossing! Peppar peppar att det bara är nåt annat! Har känns lite bättre under helgen,men idag på jobbet gjorde det ont sådär igen.. konstig smärta är det, går inte att direkt känna heller vart det gör ont. Och magen den spänner och draaar!
Snart så My ska du få se bild ;)
I fredags blev det soffan,tv och Tommy! Och bara njuta av hans närhet!
Lördagen spenderades i Gnesta hela dagen. Mormor och Christer flyttade från sitt hus.. Vilket känns sådär, så mkt minnen där ifrån. En trygg plats som försvinner. Älskade att spendera tid där<3
Men men, ändå en mysig dag på nåt vis. och deras nya lägenhet dom köpt är inte dum den heller.
Sedan åts det supergod mat på Kolgrillen? eller vad det heter i byn. Träffade även på min gravida vän Mari och hennes Jeppe där. Riktigt kul att se henne, har inte direkt hunnits med ännu. Hoppas att det blir mer tid till det snart :)
Kunde man inte tro att vi skulle få barn ungefär samtidigt, kul !

Igår blev det lyxfrukost på Kumlins,  sedan en svängom på stan :)
Vi har även varit duktiga att rensa massa från min lägenhet och kört iväg till återvinningen eller vad det heter!
Så skönt att bli av med massa skit!
Besökte Jessica och Andreas igår, och deras lilla Collin! Så söt.. Man längtar ju inte ännu mer när man håller i den där lilla godingen :)

Sådärja.. nu ska jag äta ostbågar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback