Fredag!

och ledig idag, skönt! Stängningen igår gick bra, men varför ställde jag upp frivilligt påt :P Lite jobbigt med ryggen å sisådär. men men vi fixade det, bästa becka!
Kom hem runt halv 2 inatt, skapligt trötter då.. Sov till 11 imorse :)

Låg och tänkte på att jag vill färga håret, som jag funderat på ett braaaaaa tag!

Så tänkte att jag ringer till Salong Kalufsen som Jill tipsat mig om, och vips så var jag där kl 12, hihihi :)
Så trevlig och mysig frisör! Hon gjorde min dag!! Och hon hade desutom arbetat på Max tidigare i Norrköping så det var lite kul.
Det blidde toning i 2 olika färger, och färgning av ögonbrynen. Och klippning, ca 5 cm på längden.
Det är typ guldbrun färg :)





Sådär! Alltså att ta bild på sig själv sådär var inte så kul :P Blir inge bra på bild!
Så ingen bild framifrån hahaha...

Blidde shopping igår och idag! Med Becka idag igen, och en fika på det :)
Shopping skulle vara julklappar, vilket går sådär.. Så svårt att komma på vad man ska köpa! Och sen så är jag nog inte så taggad inför julen... :/
Men en julklapp köptes, till T!
Sen massa saker till mig och till L!




Vinterskor till mig, och en tröja att växa i :P

Nu ska jag äta lussebullaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback