SKRÄLL

Skräääälll Att mina betyg kom med posten idag, och hade tid bokad hos studievägledaren igår...
Men men blir att boka ny tid, så man kan få info om hur jag ska gå till väga, har ju en hel del IG från gymnasiet som måste fixas!
Distans borde ju funka, så kan jag jobba samtidigt!

ONT satan i lederna nu ikväll, alvedon hjälper ju inte direkt!
Klagat tidgare hos olika läkare att jag har ont till och från, och det svar man får är att ta alvedon eller ipren!!!!!??
Jaha och hur bra är det för kroppen/levern? Imorgon ska jag ringa vårdcentralen Gnesta, tycker att vårdcentralen/läkarna jag har här i nyk suger!!!

Hemma kväll med mig själ, ensaaamt ? Ja lite... Blir nog glo lite på solsidan i sängen och mumsa lite popcorn!
Imorgon ska jag åka hem till Gnesta för att umgås med mormor <3 Hon ska även hjälpa mig slinga håret litegranna!

Igår var det match, AIK-dif så jag, bex jill och Kocken gick till McEwans och kollade på matchen, seg match dock!
Efter det blev det även rocken en sväng!

Nä nu blir det sängen och solsidan som sagt!

heeejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback