heeeeejsanheeej!

Nu blidde det visst en stopp i skrivandet igen inte ovanligt jag vet ! :P
Jobbat hela helgen.. inte mkt som flöt på bra av många olika anledningar!
 sov skitdåligt mellan fre-lör typ 3 timmar... nåt sjukt händer fan med min kropp.. Har ju ont i lederna spec underarmarna/händerna till och från.. Men att dom typ domnar bort, gör ont på samma gång och fingrarna blir stela är nog fan inte normalt?
Tommy var här i helgen och det var iaf underbart!!
Han är så fin!
I fredags efter jobb blidde det mys, lite vin och kortspel med T!
Dock fuskade han efter ett tag, dålig förlorare det där :P

Här är fuskarn :)


Tuung dag på jobbet på lördagen, jag var skittrött och ont Buhu! men man överlevde ju den jobbdagen åxå..
När man väl kom hem så hade T ordnar middag som var färdig!
MYS MYS
Efter det blev det GODIS!

    


Sen blidde det en sväng för oss hem till Becka, för lite WII spelande med henne och Camilla!

Snälla ANNA tog halva mitt pass på söndagen, så fick liiite mera tid med T!
Blev bla lite mat på OT, gottigott!!

Efter det for vi med Jill S hem till Jessica, andreas och lille Mike.. Jill kanske ska ta över deras hund nanna så vi var där och hälsade på en snabbis tänkte jag, men 2 timmar blev vi kvar! Lilla Miken är så söööt!


Hoppsan börjar jobba snart, dags att kila!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback