tuesdayyy

jahapp tisdag.. och vad gör man? inte ett skit, inväntar jobb kl 15,stänger med My.

Kom på att jag måste förtids rösta, jobbar ju antagligen på söndag vill verkligen ha bort det så jag kan åka på kräftskivan på lördag men icke det lättaste!
Var snäll och tog Lumpas 2 pass nu på tors,fre och frågade om inte han kunde ta mitt på söndgen då, men fick inte ens ett svar... Som vanligt! ORKA. Suck..
Nonchalanta människor uscha buscha!!! Men men jag vill ju ha massa timmar så..

Lagt ut en annons om min lägenhet, men är nog ingen som nappar igentligen vem vill hyra en lgh i 2 månader bara liksom?? Give it a try anyway! =)

Mitt hår har blivit väldigt lååångt, ända till bröööna =) Har nog aldrig haft så långt som jag har nu, men vill göra något, dock inte klippa av det på längden. Kanske lite uppklippning och några roliga färger???? Inte för att jag har råd nu men men..

Blir inte mkt foton här, kankse för att jag inte tar så många och inte heller orkar lägga upp några... :P

Näeee nu ska jag göra nåt annat!! VI SES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback