trött!

Tisdag, och kl är 12.. Är jättetrött och seg, även fast jag sovit 9 timmar.

Blev mkt jobb förra veckan, 51 timmar.. En jobbig och strulig helg var det också, mkt försäljning, för lite folk, bakispersonal, sjukanmälningar och strul med varorna osv.. !!!
En seeeg vecka typ, bara suttit hemma själv efter jobbet, rätt skönt men inte i längden..
Eller jo jag och Becka bakade kakor en kväll och tittade på Idol =) Mys! Jimm y var också här en kväll och  spelade Wii och titta på en film så helt själv har jag inte vart :P
Jobbet tar mkt kraft och energi, känns som om man jobbar på ett dagis ibland! :D

Igår var jag ledig, så det blev en liten sovmorgon till halv 11. Åkte till Norrköping med My och strosade runt på stan, och tog en fika.. Hittade dock inte det jag ville köpa(har inte råd i för sig :P ), men det blidde ett par stövlar från deichmann eller vad det hette, billiga så får se hur länge dom håller =)

Vi spanade även in hur långt dom kommit med 2:an vid Ingelsta och det var inte långt byggt... och bara 3 månader kvar! Ska bli kul att jobba där sen, så känns det nu iaf =)

Vi åt på chili nam nam när vi kom tillbaka till tråk stan.. Sen en sväng till Okle och hälsade på Jessica och lilla Mike en stund.. SenKvällen bestod av soffal,tv, kaffe och prat med Jill!


Och just det ja, val har det ju varit.. Om någon kanske undgått det.. mohaha! Blev riktigt less på allt tjat och debatter till slut.. Och ännu mer less på Reinfeldt! USCH!
Jag diggar Ohly!

Nä nu är kaffet uppdrucket, så ska hoppa in i dushen och sen tagga till för jobb.. Stänger 3 dagar nu, och 11-20 på fredag! Sen är det ledig helg, och då ska det banne mig hända massa roliga saker har jag bestämt!

Pusselipööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback