Jo ja just d

Känner mig osocial!? Eller är jag inte det? Fast ändå tycker endel är väldigt osocila om jag jämför med mig själv..!

Jag har iaf senaste tiden haft tråkigt mestadels...

Idag har jag iaf fikat med My på Kumlinz!
Och röstat har jag gjort idag också, eftersom jag ska jobba söndag!
och missa kräftskivan på lördag!!!!!!! Inte glad alls för det..

Varit hos mormor och christer idag, sen hos mamma en stund!

Jobb imorgon 8-17 och även då fre, lör, sön...
Ska till ortopedtekniska imorgon också, äntligen har jag tagit tag i det!!!
:)

Jahapp borde sova, men jag är ju pigg som en lärka! Och gå ut själv nu på en liten promenad har man ju inte direkt någon lust med, med tanke på alla jävla överfall som skett i denna stad sista tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback