Idag är det söndag

Och jag har inte fått mkt gjort idag inte.. Men skööönt och bara ligga och slappa!
Jobbat tis-fre denna vecka, i måndags åkte jag till Gnesta. Mamma, jag och Chico var ute i skogen och plockade svamp, hittade dock inte så mkt där vi var men men, skönt att vara ute iallafall =) Denna vecka jobbar jag 6 dagar, ledig på onsdag då tänkte ja fixa med sängbytet hoppas jag..

Behöver förändring.. Men vad? Det är frågan, något måste hända hur som...
Och så behöver jag åka till soooool & värme! Jag SKA =)

Jag och R åkte till Sthlm i fredags efter jobbet.. skulle kolla på Hoffmaestro på Grönan.. Men det var så sjuk lång kö, så vi vände och åkte hem igen. =(

Mådde inte på topp heller,och var på dåligt humör, varför vet jag inte. Bara det är frustrerande! Fredags kvällen blev istället ensam i soffan och Desperate.. Igår kom Kim L och hälsade på, fikade på stan och lite sisådära=)

Nä nu ska jag bada!

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback